موضوع نبود مسافر و زیان های اقتصادی به دلیل تصمیمات مسوولان از مشکلاتی است که اصناف با آن دست به گریبان هستند و  استاندار فارس در دیدار با جامعه هتلداران استان این نکته را یادآور شد وگفت: ما آگاهی داریم که اتخاذ چنین تصمیم‌های ضرر و زیان‌هایی به هتلداران و سایر صنوف مرتبط وارد می‌کند اما با مشارکت و حمایت جامعه هتلداران فارس بعد از گذر از شرایط بحران تصمیمات ویژه‌ای برای جبران این مشکلات گرفته خواهد شد.

عنایت الله رحیمی ادامه داد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در خصوص عدم پذیرش مسافر در نوروز سال ۹۹، لازم است اقدامات پیش‌گیری کننده از سوی جامعه هتلداران استان انجام شود.

وی ضمن ابراز تاسف از بی‌تفاوتی و سهل‌انگاری عده‌ای از مردم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: انتظار داریم که هتلداران نسبت به باطل کردن تمام درخواست‌های اقامت نوروزی اقدام و این مساله را اعلام عمومی نیز کنند.
او افزود: این اقدام جامعه هتلداران یادآور اقدام انسان دوستانه هتل‌هایی است که در هنگام سیل فرودین‌ماه امسال شیراز درهای خود را بر روی سیل‌زدگان گشودند.

شمار فوت شدگان ناشی از کرونا در فارس تاکنون ۶ نفر اعلام شده است.از ۶ نفر فرد مبتلای جان باخته، دو نفر مبتلا به بیماری قلبی و عروقی و ۴ نفر دیگر مبتلا به بیماری دیابت بوده اند. شمار مبتلایان کرونا در استان فارس تا چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۷۰ نفر اعلام شده است.

۶۰ درصد مبتلایان در استان فارس مرد و ۴۰ درصد زن بوده اند.بیشترین  موارد ابتلا در فارس، در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال و پس از آن در گروه سنی ۵۰ سال و بالاتر قرار دارند.

علاوه  بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، مرودشت، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.