سید محسن ابطحی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا ارزش هر بسته  را ۲ میلیون و ۵۷۰ میلیون ریال ذکر کرد و یادآور شدد: برنج ، روغن مایع، گوشت مرغ، حبوبات از جمله اقلامی است که از محل عواید موقوفات ، توسط واحد اجتماعی مراکز افق امامزادگان احمد (ع) ،سید احمد و سید محمود (ع)،دختر موسی بن جعفر (ع) و برخی مساجد تامین شد.

رییس اداره اوقاف ابرکوه ، از خیران خواست با مراجعه به این اداره با کمک های خداپسندانه خود به نیازمندان در این عمل خیر شرکت و همراهی کنند .

وی با بیان اینکه شهرستان دارای هزار رقبه موقوفی است اظهارکرد: درآمد حاصله آن در اجرای نیات واقفان خیراندیش صرف مجالس روضه‌خوانی، عزاداری سیدالشهدا (ع) ، امور قرآنی ، فرهنگی دینی ، اجتماعی و خیریه می‌شود و  ۵۵ درصد درآمدها برای مجالس روضه‌خوانی و عزاداری اختصاص دارد.

‌کمک های مرحله دوم این رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان و مرحله سوم هم در اواخر رمضان توزیع می شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

‌همچنین رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر جمعه اعلام کرد: تاکنون ۹۵ هزار و ۶۴۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند  و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به ۶ هزار و ۹۱ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، هزار و ۶ مورد ابتلای قطعی و جدید به بیماری کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که تاکنون ۷۶ هزار و ۳۱۸ نفر بهبود یافتند.

وی گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۸۹۹ نفر از مبتلایان به این بیماری در بیمارستان‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و  با تلاش همکاران در نظام آزمایشگاهی کشور، تاکنون ۴۷۵ هزار و ۲۳ مورد تست پی.سی.آر (PCR ) کرونا در کشور انجام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.