عباس آذرهمایون روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مبلغ به همت خیران جمع‌آوری و برای خرید اقلام بهداشتی هزینه شد.

وی افزود: برای تهیه مواد ضدعفونی ۱۰ میلیون تومان هزینه و بین مراکز بهداشتی و درمانی توزیع شد.

رییس مجمع خیران سلامت ملایر بیان کرد: همچنین یک‌هزار عدد دستکش لاتکس و یک‌هزار عدد ماسک تهیه و به کادر درمانی و بهداشتی تحویل داده شد.

آذرهمایون گفت: علاوه بر این ۲۵۰ عدد ماسک نیز تهیه و بین بیماران نیازمند سخت درمان توزیع شده است.

وی تهیه ۳۴ عدد پمپ سم‌پاشی ۲ لیتری، ۲ پمپ سمپاشی پنج لیتری و ۲ پمپ سم‌پاشی هشت لیتری با مبلغ سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دیگر اقدامات مجمع در راستای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد.

رییس مجمع خیران سلامت ملایر با بیان اینکه از تمام توان خیران برای مقابله با ویروس کرونا استفاده می‌کنیم، تهیه دستکش لاتکس برای مراکز بهداشتی و درمانی به ارزش ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از جمله این کمک‌ها برشمرد.

آذرهمایون ادامه داد: در آستانه عید نوروز نیز ۶۰ بسته مواد غذایی با مشارکت و کمک‌های خیران تهیه و بین بیماران سرطانی توزیع شد.

وی با تاکید بر اینکه کادر درمان امروز نیازمند کمک و حمایت مردم است گفت: برای تهیه تجهیزات حفاظتی سنگربانان خط نخست مقابله با کرونا، خیران و نیکوکاران مانند همیشه پای کار باشند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۴۱۴۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، ۲۷۵۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۳۹۱۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز دوشنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این بیماری بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۱۴۹۵ مورد رسید.

وی ادامه داد: خوشحالیم که تاکنون ۱۳۹۱۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۷۵۷ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.