فریدون داوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفته بسیج کارگری از پنجم اردیبهشت ماه تا یازدهم ماه جاری نامگذاری شده و برنامه ریزی های خاصی از سوی ستاد گرامیداشت هفته بسیج کارگری در استان انجام شده است.

وی افزود: دیدار اعضای ستاد با نماینده معظم ولی فقیه در استان و همچنین با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، بازدید از حوزه‌های تولیدی نمونه، تقدیر از کارگران نمونه و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به آنها از جمله این ویژه برنامه‌ها است.

مسئول بسیج جامعه کارگری استان کرمانشاه گفت: علاوه بر برگزاری مسابقه تیراندازی، کارگران بسیجی در مرکز درمانگاه امام رضا (ع) به صورت رایگان ویزیت خواهند شد و از خانواده‌های شهدای بسیج کارگری تجلیل به عمل می‌آید.

داوری تصریح کرد: از ده نفر از بسیجیان فعال در حوزه بسیج کارگری تقدیر به عمل می‌آید و افزون بر این نشست هیئت اندیشه ورز کارگری در استان تشکیل خواهد شد همچنین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا انجام خواهد گرفت.

این مسئول بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با همکاری بانک توسعه تعاون به واحدهای تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی تسهیلاتی بنا به میزان مورد نیاز آنها پرداخت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ۱۰ فقره وام قرض الحسنه از طریق بانک رفاه کارگران و ۱۰ فقره وام کم بهره از طریق صندوق کارآفرینی امید به کارگران بسیجی پرداخت می‌شود.

مسئول بسیج جامعه کارگری استان کرمانشاه شمار کارگران بسیجی استان را ۱۰ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: در هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری، مشکلات کارخانه‌ها و کارگاه‌ها بررسی می‌شود تا منجر به تعطیلی و تعدیل نیروی آنها نشود و اعضای این هیئت را افراد تصمیم گیر در حوزه جامعه کارگری از جمله مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل تأمین اجتماعی، نمایندگان تشکلات کارگری و نمایندگان بانک‌ها تشکیل می‌دهد.

وی افزود: امسال نیز با توجه به نامگذاری سال به نام جهش تولید مشکلات جامعه کارگری بررسی می‌شود و تصمیمات لازم برای رفع آنها اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.