ناوسالار یکم پاسدار بهرام امیرنژاد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بسته‌های غذایی به سبب شیوع بیماری کرونا و در لبیک‌گویی به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مومنانه،  کمک به همنوعان ازسوی پاسداران پایگاه‌  دریایی انصارالحسین دیر در بین خانواده‌هایی که دچار مشکل معیشتی شده‌اند، توزیع شده ‌است.

وی اضافه کرد: این بسته‌های غذایی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، گوشت، روغن،رب، شکر،انواع حبوبات و نمک به اندازه یک ماه هر خانوار به ارزش هر بسته غذایی چهار میلیون ریال است و به نیازمندان تحویل شد.

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین دیر منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در پی شیوع بیماری کرونا علاوه بر استفاده از امکانات این پایگاه برای ضدعفونی کردن معابر خود پاسداران این پایگاه دریایی در کنار سایر نیروهای زحمت کش مردمی و بسیج  در طی ۳۰ شب به ضد عفونی و گندزدایی شهر اقدام  کرده است.

وی اضافه کرد: تشکیل و راه اندازی کارگاه تولید دستکش یکی دیگر از اقدام‌های این پایگاه دریایی بود که در این مدت بیش از هشت هزار جفت دستکش تولید و در اختیار مردم قرار گرفت.

امیرنژاد گفت: انتظار می‌رود با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی با شکست کامل ویروس کرونا، مشکلات را پشت سر بگذاریم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در پایگاه دریایی انصارالحسین سپاه دیر گفت: طرح همدلی و کمک مومنانه، اقدامی خداپسندانه برای برطرف کردن مشکلات معیشتی نیازمندان است.

حجت الاسلام محسن ابراهیم پور افزود: با شیوع بیماری کرونا افرادی از نظر شغلی در سختی قرار گرفتند و با فرارسیدن ماه مبارک رمضان  نیاز به اقلام دارند به همین دلیل افرادی که توانایی دارند به مردم نیازمند کمک کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.