به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران  با بیان اینکه آنچه باعث شد انقلاب اسلامی پویا و زنده بماند پیوند حاکمیت و دین است، افزود: رهبری و ولایت در تحقق این مهم ایفا کننده نقشی تعیین کننده است و با وجود توفان حوادث و هجمه جهانی علیه انقلاب اسلامی و فتنه ها و توطئه هایی که استکبار علیه ملت ایران دنبال می کند تدبیر مقام معظم رهبری دسیسه ها و نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.  

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امت بی ولایت خطر ندارد، امام بی امت اقتدار ندارد و امت متصل به ولایت نیز شکست ندارد، اظهار داشت: یکی از مهم ترین دلایل استمرار انقلاب و نظام  اسلامی ما اتصال امت و ولایت است و دشمنان در صدد ایجاد گسست در این نقطه محکم اتصال هستند.
حاجی صادقی با اشاره به بصیرت و ولایت مداری مردم در عبور از شرایط فتنه خاطر نشان کرد: بحمدالله با بصیرت و هوشیاری مردم توطئه و فتنه دشمن بار دیگر ناکام ماند.

در پایان این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه  با اهدای لوحی از خانواده مرحوم حجت الاسلام و المسلمین مختار نظری قدردانی و  حجت الاسلام  و المسلمین بهرامی را به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران منصوب کرد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.