به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روزپنجشنبه به همراه شماری از مسئولان در دیدار با جانبازان این شهرستان افزود: به برکت حماسه آفرینی جانبازان و خون شهدا امروز کشوراسلامی ایران با اقتدار درجهان می‌درخشد.
وی اضافه کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی حاصل خون هزاران شهید و جانفشانی ایثارگران و رزمندگان است که همه وظیفه داریم در دفاع و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بکوشیم.
فرماندار گناوه با محکوم کردن اقدام گستاخانه رئیس جمهوری آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی گفت: با توجه به اینکه دشمنان نظام مقدس اسلامی از وحدت و همدلی مردم ایران در داخل کشور وحشت و بدنبال ایجاد تفرقه و دودستگی درکشور هستند اما خباثت اخیر باعث همبستگی و وحدت بیشتر در داخل کشور شده که مایه خرسندی است.
امام جمعه گناوه گفت: جانبازان شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند که با تاسی از علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) جان خود را در راه دفاع از میهن و انقلاب فدا کردند و همه مدیون این عزیزان هستیم.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: آرامش و آسایش اقتدار و عزت امروز کشور مدیون فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های جانبازان، ایثارگران و شهدا و خانواده‌های معزز آنهاست وهمه باید قدردان این نعمت‌ها باشیم.
وی با اشاره به تروریست نامیدن سپاه توسط دشمنان گفت: امروز دشمن به دنبال این است که بتواند بین صفوف بهم فشرده ملت شکاف ایجاد کند اما بداند که به اهداف خود نخواهد رسید و ملت ایران با وحدت و همدلی و تبعیت از رهبر انقلاب نقشه‌های آنها را یک بار دیگر نقش بر آب خواهند کرد.
مسئولان گناوه با حسن ملک زاده جانباز 50 درصدی ،حاج ابراهیم جمی زاده آزاده و جانباز 50 درصد و یعقوب غلامعلی زاده جانباز 30 درصدی دوران دفاع مقدس در دیدار و از آنان تجلیل کردند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.