محمدناصر معصومی زاده روز پنجشنبه به ایرنا افزود: با توجه به شیوع گسترده و وضعیت کاملا بحرانی سنقر، تست تب سنجی کرونا در ورودی شهرستان و سطح شهر انجام خواهد گرفت.

وی افزود : افراد مشکوک به کرونا با هماهنگی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان، به مکان های درمانی در نظر گرفته شده انتقال یافته و تا پایان تعطیلات نوروز قرنطینه خواهند شد.

فرماندار سنقر با اعلام اینکه کرونا تاکنون تعدادی قربانی در سنقروکلیایی داشته است، گفت: متاسفانه عده‌ای این ویروس را هنوز جدی نگرفته‌اند.

معصومی زاده خاطرنشان کرد: تردد و حضور مردم در سطح شهر، تجمعات و آیین های نوروز و آخر سال در چنین شرایط حادی بسیار نگران کننده است از این رو باید قرنطینه خانگی را جدی بگیریم.
به گزارش ایرنا بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تا امروز ۱۵۸ نفر در استان کرمانشاه به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۱۴ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.
براساس آمار ۷۲ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۱۱ نفر در اسلام آبادغرب، ۳۲ نفر در سنقر، ۱۸ نفر در کنگاور، پنج نفر در هرسین، سه نفر در صحنه، ۷ نفر گیلانغرب، سه نفر در جوانرود، ۴ نفر در پاوه و سه نفر در سرپلذهاب به کرونا مبتلا شده‌اند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۸ هزار ۴۰۷ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع یک هزارو ۲۸۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و پنج هزار و ۹۷۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.