هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا اظهارداشت: این کنترل با کمک نیروهای هلال احمر، واحد بهداشت ارتش نیروی انتظامی و قوه قضاییه انجام می شود.

وی اظهار داشت: نوروز امسال هیچ امکانات گردشگری در اختیار افراد قرار نمی گیرد و تمام هتل ها و مکان های پذیرایی از گردشگران در کرمانشاه تعطیل هستند.
وی افزود: براساس برآوردهای انجام شده تاکنون هیچ مسافری به قصد گردشگری در ایام نوروز ۹۸ وارد استان کرمانشاه نشده است.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: افرادی که در این ایام به کرمانشاه می آیند در این استان اقوامی دارند که می خواهند با آنان دیدار کنند و ۱۰ درصد دیگر نیز به قصد گرفتن خدمات می آیند.
بازوند گفت: از تمام کسانی که اقوامشان در کرمانشاه ساکن هستند، تقاضا داریم که به این استان نیایند و دیدار با اقوام را بعد از شکست بیماری کرونا در کشور موکول کنند.
استاندار کرمانشاه گفت: از مردم خواهش می‌کنیم که برای انجام کارهای جزیی به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشود و در خانه بماند.
وی عنوان کرد: وضعیت شیوع کرونا در کرمانشاه قرمز و بحرانی است و اگر این روال ادامه پیدا کند هزینه های سنگینی را پرداخت خواهیم که سلامت مردم کرمانشاه را در خطر می‌اندازد.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۱۴۵ نفر در این استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۱۲ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۶ هزار ۱۶۹ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۹۸۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و پنج هزار و ۳۸۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.