فرهاد فرهودی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: از تشکیل روزبازارهایی مانند پنجشنبه و جمعه بازار که محل تجمع دست فروش ها و مردم هستند گرفته شده است.

به گفته وی، در برخی از ایام سال تا هزار دست فروش در جمعه بازار بوستان شرقی کرمانشاه و پنجشنبه بازار آرامستان های کرمانشاه فعالیت می کنند و این حجم از تجمع خطرناک است.

فرهودی، اما موضوع فعالیت بازار روز را متفاوت دانست و گفت: این اصناف به علاوه مرغ فروشی ها، قصابی ها، سوپرمارکت ها و نانوایی ها تعطیل نمی شوند.

بازار پرنده فروش ها تعطیل شده است

مدیرعامل سازمان میوه و تره بار شهرداری کرمانشاه در ادامه از تعطیلی بازار پرنده فروش های کرمانشاه در دیزل آباد خبر داد و گفت: اینجا یکی از مکان های شلوغ و پر ازدحام بود و از آنجایی که کرمانشاه در بازار پرنده فروشی محوریت غرب کشور را دارد از استان های اطراف نیز به این مکان رفت و آمد می شود.

کشتارگاه صنعتی بیستون در ایام نوروز فعال است

فرهودی همچنین با اشاره به نظارت سازمان خود بر کشتارگاه صنعتی بیستون بیان داشت: این کشتارگاه در ایام تعطیل نوروز نیز باز است هرچند بخش زیادی از گوشت قصابی های شهر از طرف کشتارگاه ماهیدشت تامین می شود که به بخش خصوصی تعلق دارد و خارج از نظارت سازمان میوه و تره بار کرمانشاه است.

وی همچنین در خصوص نظارت بر میدان بار کرمانشاه نیز گفت: آنها نیز اتحادیه مخصوص خودشان را دارند و زیرنظر ما فعالیت نمی کنند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۱۰۲ نفر در این استان به کرونا مبتلا شده اند که ۱۰ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۲ هزار ۷۲۹ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و چهار هزار و ۳۳۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.