محمد ابراهیم الهی تبار یکشنبه شب در نشست هماهنگی ستاد مدیریت کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: همگان باید قدردان خدمات دانشگاه علوم پزشکی به عنوان خط مقدم حوزه درمانی و صداوسیما به عنوان خط مقدم حوزه اطلاع رسانی باشند. 
وی با تاکید بر اینکه می طلبد که همه به دانشگاه ها برای عبور از بحران فعلی کمک کنند، افزود: با تصمیمات و پیگیری های مدیریت ارشد استان در حوزه پشتیبانی، اتفاقات خوبی در تولید مواد ضدعفونی و همچنین اقدامات عملیاتی در مناطق روستایی و شهری روی داده است.  
معاون استاندار کرمانشاه در ادامه بر تقویت اطلاع رسانی هنرمندانه و اثرگذار از سوی صداوسیما تاکید کرد و گفت: مشارکت اجتماعی اصلی ترین محور برای مقابله با بیماری کرونا است می طلبد که رسانه با ذائقه سنجی، متناسب با روحیات و نیازهای مردم اطلاع رسانی کند. 
الهی تبار با اشاره به تهیه و ترسیم نقشه راه موضوع مقابله تا ۲ ماه آینده در استان تاکید کرد: آنچه که در این موضوع راهگشا است مشارکت مردم و مواجهه آنها با مسائل یکدیگر است.
وی با بیان اینکه این روزها شاهد ایثارگری ها و رفتارهای مهربانانه برخی شهروندان هستیم، افزود: آن صاحب مغازه یا پاساژی که از یکماه کرایه خود می گذرد به مانند دوران دفاع مقدس ایثار کرده و این قبیل رفتارها را باید برجسته کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه همچنین تاکید کرد: سیاست استان در موضوع مقابله با کرونا، اطلاع رسانی همراه با شفافیت و صداقت به مردم بوده و از همان ابتدا نیز گوشزد شد که در اقلام بهداشتی کمبود وجود دارد و تلاش برای تامین مواد مورد نیاز همچنان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام دانشگاه علدم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۱۱۵ نفر در این استان به کرونا مبتلا شده اند که ۱۰ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۳ هزار ۹۳۸ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۷۲۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و چهار هزار و ۷۹۰ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.