مسعود بهرام نژاد روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مراکز تولید ماسک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر واحدهای کنونی تولید ماسک، به زودی یک واحد دیگر نیز وارد عرصه فعالیت می شود.
وی افزود: به منظور استفاده از حداکثر ظرفیت واحدهای تولیدی ماسک دستکش و مواد ضدعفونی کننده ناظران سازمان صنعت معدن و تجارت در این واحدها مستقر خواهند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه توضیح داد: این ناظران علاوه بر کنترل توزیع اقلام تولیدی به عنوان نمایندگان ستاد مقابله با کرونا استان هستند و در صورت بروز مشکل در واحدها به سرعت برای رفع آن اقدام خواهند کرد.
بهرام نژاد گفت: مجموعه‌ اقتصادی استان تمام تلاش خود را به کار برده تا در کمترین زمان ممکن، یک واحد تولید ماسک را با ظرفیت تولید روزانه ۳۰۰ هزار عدد راه‌اندازی کند.
وی افزود: در سریع‌ترین زمان ممکن، بعد از رفع نیازهای بیمارستان‌ها، در تمامی داروخانه‌ها و به مرور در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
سخنگوی ستادمدیریت کرونا کرمانشاه به راه‌اندازی کارگاه تولید دستکش پلاستیکی نیز اشاره کرد و افزود: با شروع به کار این واحد تولیدی روزانه ۲۵۰ هزار عدد تولید و در اختیار عموم شهروندان قرار خواهد گرفت‌.
بهرام نژاد اظهار داشت: اگر مردم استان قرنطینه‌ خانگی را رعایت کنند نیازی به مصرف بیش از حد این محصولات ندارند و این مشارکت اجتماعی آنها باعث می‌شود کمبود نیاز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی جبران شود.
وی تاکید کرد: از همه ظرفیت های واحدهای صنعتی مرتبط با تغییر خط تولید برای تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم استفاده خواهیم کرد.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت:در نوروز همه مردم در کنار زحمتکشان بی ادعا، ایثارگران پرتلاش و جهادگران حوزه بهداشت و درمان خواهند بود و با امید به شکست کرونا در لحظه سال تحویل همه همدل همراه خواهیم شد.
بهرام نژاد توضیح داد: از خانواده های کادر بهداشت و درمان استان به لحاظ پشتیبانی از عزیزان خود برای خدمت به بیماران و سایر مردم صمیمانه سپاسگزارم.
وی یادآور شد: نقشه راه کنترل و مبارزه با کرونا و وظایف همه دستگاه های اجرایی مشخص شده؛ اما ضمانت اجرای همه طرح ها مشارکت مردم است.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی‌کرمانشاه تاکنون ۱۵۲ نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۱۳ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۷ هزار ۳۶۲ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع هزارو ۱۳۵ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و پنج هزار و ۷۱۰ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.