دکتر حسین رضاپور روز پنجشنبه به ایرنا افزود: ۳۶ داروخانه شبانه روزی استان در ایام تعطیلات نوروز فعالیت می کنند و بیشتر داروخانه های روزانه هم برای فعالیت در این ایام اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی افزود: اکنون ۲۷۰ داروخانه در سطح استان فعالیت می کنند که از این تعداد ۳۶ داروخانه شبانه روزی و مابقی بصورت روزانه فعال هستند.
مدیر نظارت بر دارو و مواد مخدر معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: براساس قانون داروخانه های شبانه روزی باید در ایام تعطیلات از جمله تعطیلات نوروز فعال باشند و با این حساب ۳۶ داروخانه شبانه روزی استان که ۲۳ مورد آن در کرمانشاه و ۱۳ مورد آن در شهرستان‌های استان مستقر هستند، در ایام نوروز فعال خواهند بود.
رضاپور اظهارداشت: داروخانه های روزانه براساس آیین نامه ای که دارند در ایام تعطیلات باید تعطیل باشند، اما در صورت تمایل این مراکز نیز می توانند در ایام تعطیلات نوروز فعال باشند.
وی یادآور شد: با توجه به بحث شیوع بیماری کرونا به نظر می رسد عید پیش رو عمده داروخانه های روزانه استان نیز تمایل به فعالیت داشته باشند که مشکلی در این زمینه نیست و به آنها مجوز فعالیت داده می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.