بهزاد جلیلیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا از مردم خواست با سرویس نشان پرداخت این امکان را برای خود فراهم ‌سازند تا تمام پرداخت‌های خود را به سادگی و سهولت انجام دهند و از پرداخت هزینه تاکسی تا پرداخت انواع قبوض و خریدهای منزل را با نشان پرداخت انجام دهند.

او در توضیح سرویس نشان‌ پرداخت نیز گفت: دیگر نیازی نیست برای پرداخت وجه کالا یا خدمات و حتی پرداخت پول به دوستان خود از کارت بانکی و یا پول نقد استفاده کنید. در این روش کافیست با استفاده از گوشی همراه خود، در گزینه نشان پرداخت نرم افزار اّپ، کد تصویری را اسکن یا کد عددی نشان پرداخت را وارد کنید و به راحتی با استفاده از اطلاعات کارت بانکی یا کیف پول‌، پرداخت خود را انجام دهید. در این روش با اشتراک‌گذاری لینک نشان‌پرداخت خود، از طریق پیامک یا نرم افزارهای ارتباطی دیگر نیز می‌توانید از دیگران پول دریافت کنید.

وی اظهار داشت: نشان پرداخت یک روش منحصر به فرد پرداخت و دریافت پول است که در آن شخص بدون نیاز به دستگاه کارتخوان، کارت بانکی و حتی پول نقد، تراکنش خود را به آسان‌ترین و سریع ترین روش ممکن با گوشی همراه انجام می دهد.

او گفت: حل معضل نداشتن پول خُرد در پرداخت های روزمره مانند کرایه تاکسی، قبوض، خریدهای منزل، تسهیل پرداخت در سرویس‌های دارای ارسال کالا (پرداخت پیک در محل)، بالا بودن امنیت به دلیل عدم حمل پول نقد و کارت بانکی و همچنین عدم افشای رمز کارت بانکی از جمله مزایای استفاده از نشان پرداخت است.

به گفته وی، با استفاده از سرویس نشان پرداخت خریدار با استفاده از گوشی همراه، پس از دریافت کالا و یا خدمات مورد نظر خود می تواند به آسانی با اسکن کد تصویری و یا وارد کردن کد عددی نشان پرداخت فروشنده، مبلغ مورد نظر را با استفاده از نرم افزار اّپ پرداخت کند.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه در ادامه گفت: نشان پرداخت علاوه بر کاربران و علاقه مندان به سرویس های بانکداری غیرحضوری، یک تحول بزرگ برای کسب‌ و کارهایی با مبالغ خُرد مانند تاکسی، نانوایی، کسب‌ و کارهای دارای ارسال کالا، کسب‌ و کارهای با مبالغ متوسط و بالا و کسب‌ و کارهای آنلاین محسوب می شود تا بتوانند سریع و آسان پول خود را از مشتریان دریافت کنند.

جلیلیان افزود: پذیرندگان برای دریافت کد نشان پرداخت می توانند از طریق سایت asanpardakht  و یا تماس با شماره ۸۳۳۳۳ و یا مراجعه به شعب بانک ملی اقدام کنند.

او توضیح داد که همچنین کاربران و پذیرندگان می توانند لینک دانلود «نشان پرداخت» را با ارسال عدد یک به شماره ۲۰۰۰۷۳۳ دریافت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.