به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین اشرفی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و کمبود ملزومات بهداشتی برخی از افراد سودجو اقدام به احتکار ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده کرده تا از ترس و دلهره مردم پول بیشتری کسب کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: با شروع طرح نظارتی ویژه بیماری کرونا در تعزیرات حکومتی از تاریخ ۳ اسفند تاکنون تعداد ۹ فقره پرونده به شعب این اداره کل تحویل شده که جمعاً بیش از ۱۹ هزار انواع ماسک و دستکش از محتکران کشف گردیده است.

اشرفی ادامه‌داد: از مجموع کل پرونده‌های وارده به تعزیرات خراسان‌جنوبی تعداد چهار فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی و متهمان در مجموع به پرداخت مبلغ ۱۴ میلیون و ۸۷۹ هزار ریال جزای نقدی، درج در پرونده و عرضه کالا به نرخ رسمی محکوم شدند.

وی یادآور شد: بازرسی‌های مرتبط با اقلام بهداشتی در سطح استان همچنان ادامه دارد و هم استانی‌های عزیز در صورت داشتن هرگونه شکایت می‌توانند با تلفن گویای ۱۳۵ تماس بگیرند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی‌گفت: هم استانی‌ها همچنین می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی، گزارش‌ها و شکایات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.