محمد طوماسی  روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: نشان پرداخت یک روش منحصر به فرد پرداخت و دریافت پول است که در آن شخص بدون نیاز به دستگاه کارتخوان، کارت بانکی و حتی پول نقد، تراکنش خود را به آسان ترین و سریع ترین روش ممکن انجام می دهد.

به گفته وی با استفاده از سرویس نشان پرداخت خریدار پس از دریافت کالا و یا خدمات مورد نظر خود می تواند به آسانی با اسکن کُد تصویری و یا وارد کردن کد عددی نشان پرداخت فروشنده، مبلغ مورد نظر را با استفاده از نرم افزار آپ پرداخت کند.

رییس بانک ملی استان همدان اضافه کرد: «نشان پرداخت» علاوه بر کاربران و علاقه مندان به سرویس های بانکداری غیرحضوری، یک تحول بزرگ برای کسب‌ و کارهای با مبالغ خرد مانند تاکسی، نانوایی، کسب‌ و کارهای دارای ارسال کالا، کسب‌ و کارهای با مبالغ متوسط و بالا و کسب‌وکارهای آنلاین محسوب می شود تا بتوان سریع و آسان پول خود را از مشتریان دریافت کنند.

طوماسی ادامه داد: فروشندگان کالا و خدمات می توانند در این روش با اشترک‌گذاری لینک نشان‌پرداخت خود از طریق پیامک یا اپلیکیشن‌های ارتباطی دیگر ، از دیگران پول دریافت کنند.

وی گفت: شهروندان برای دریافت کد نشان پرداخت می توانند از طریق سایت و نرم افزار آسان پرداخت (آپ)،  تماس با شماره ۸۳۳۳۳-۰۲۱ یا مراجعه به شعب بانک ملی ایران  اقدام کنند همچنین

کاربران می توانند لینک دانلود «نشان پرداخت» را با ارسال عدد یک به شماره ۲۰۰۰۷۳۳ دریافت کنند.

شعب بانک‌ها شلوغ شده است

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان همدان گفت: باوجود تاکید و توصیه علوم پزشکی و دیگر مسوولان بر ماندن در خانه و پرهیز از حضور در اماکن پر ازدحام اما هم اینک شعب بانک های موجود در سطح استان بسیار شلوغ شده است.

طوماسی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت اصول بهداشتی توسط تمامی افراد جامعه، بانک ملی ایران در جهت کاهش استفاده از کارت‌های بانکی و دستگاه‌های کارتخوان

فروشگاهی و همچنین وجوه نقد و اسکناس که یکی از اصلی ترین عوامل انتقال بیماری می باشند مبادرت به ارائه خدمت نشان پرداخت کرده است. 

طوماسی افزود: ارائه خدمت نشان پرداخت برای حل معضل رد و بدل کردن وجه نقد و اسکناس به عنوان منشا آلودگی هنگام استفاده از تاکسی یا خرید نان، نداشتن پول خُرد در پرداخت های

روزمره تسهیل پرداخت در سرویس های دارای ارسال کالا و پرداخت پیک در محل، موثر است.

وی بالا بودن امنیت به دلیل حمل نکردن پول نقد، کارت بانکی و همچنین افشا نکردن رمز کارت بانکی را از از جمله مزایای استفاده از «نشان پرداخت برشمرد.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در همدان تا ظهر روز گذشته (یکشنبه) ۵۰ تن اعلام شد که شامل ۱۵ نفر در شهرستان همدان، ۹ تن در اسدآباد، ۶ تن نهاوند، ۵ تن در رزن، چهار تن در ملایر، چهار تن

در فامنین، سه تن در کبودراهنگ، ۲ نفر در تویسرکان، یک نفر در شهرستان بهار و یک نفر هم وارده از خارج استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.