«امیدعلی مرآتی« روز دوشنبه به ایرنا افزود: از این پس مشترکان از هر نقطه از استان می توانند با این شماره، قطعی برق و حوادث مربوط به آن را گزارش کنند تا از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بهره مند شوند.

وی گفت: با این اقدام علاوه بر خدمات پاسخگویی۲۴ ساعته سیستم ۱۲۱ در کل استان، ثبت و ضبط و به تبع آن پیگیری و کنترل خاموشی ها به صورت مستمر انجام می پذیرد و امیدواریم با این اقدام مهم رضایتمندی هرچه بیشتر مشترکان حادث شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ادامه داد: مشترکان همچنین از چهار طریق مختلف از جمله تماس تلفنی با سامانه ۱۲۱، پیامک شماره پرونده قبض برق به سرشماره ۱۰۰۰۱۲۱۱۲۱، استفاده از نرم افزار اندرویدی و بخش خدمات الکترونیک سایت شرکت توزیع برق کرمانشاه، می توانند حوادث و اتفاقات مربوط به برق را پیگیری و گزارش کنند.

مرآتی تصریح کرد: مشترکان می توانند با دیدن موضوعاتی مانند سرقت شبکه، انشعاب های غیرمجاز و افراد مشکوکی که در حریم شبکه های برق هستند با مرکز ۱۲۱ تماس بگیرند و اطلاع رسانی کنند، چرا که رسیدن به موقع اکیپ حوادث و اتفاقات در محل، از خاموشی گسترده منطقه جلوگیری خواهد کرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا ۷۷۰ هزار مشترک برق دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.