مرادعلی تاتار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین بهرام تیموری با کسب ۲۶ هزار و ۹۸۲ رای پس از شهریار حیدری با اختلاف ۶۲۹ رای بیشترین آرای حوزه انتخابیه به خود اختصاص داد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

وی، همچنین نتایج دیگر نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به ترتیب ذیل عنوان کرد.

محمد رسول محنت فر ۱۸ هزار و ۷۲۱ رای، مجتبی مهدیخانی ۲ هزار و ۷۸۹ رای، علی اسماعیلی ۲ هزار و ۵۶۵رای، فردین بخشنده ۱۱ هزار و ۹۴۲ رای، رضا سلیمان نژاد ۸۲۸ رای، علی اشرف حیدری ۸۰۳ رای، علی صحرایی ۷۱۴رای، رضا روندی ۲۶۱رای، نصرت الله پروانه ۱۹۹ رای و حسن شیرنسبیان ۱۳۰ رای.

رییس ستاد حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل دهاب و گیلانغرب گفت: مشارکت مردم شهرستان قصرشیرین در این دوره ۶۵ درصد بود.

تاتار از حضور مردم در پای صندوق های رای قدردانی کرد.

وی ادامه داد: از تاریخ انتشار این آگهی و در اجرای ماده ۶۸ قانون انتخابات هیات اجرایی در محل فرمانداری قصرشیرین به مدت ۲ روز آماده قبول   شکایت است.

او گفت: همچنین نامزدها می توانند هرگونه شکایت مستند خود را در اعتراض به نحوه برگزاری انتخابات به مدت هفت روز به شورای نگهبان تحویل دهند.

۱۳۱ هزار تن در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب، واجد شرایط رای برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.
شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت دارند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.