فریدون بابایی روز شنبه در گفتگو با ایرنا  افزود: در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خلخال و کوثر از مجموع ۸۷ هزار نفر واجد شرایط رای دادن ۴۸ هزارو ۹۶۹ نفر در انتخابات مشارکت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: از مجموع آرای ماخوذه از ۲۲۰ شعبه اخذ رای در شهرستان‌های خلخال و کوثر سید غنی‌نظری خانقاه با کسب ۲ هزارو ۴۸۶ رای به عنوان نفر اول این دوره از انتخابات حائز اکثریت ارا دراین حوزه انتخابیه از استان اردبیل شده است.

فرماندار خلخال گفت: از مجموع ۳۹ نفر داوطلب  ثبت نام شده برای شرکت در یازدهمین دوره از انتخابانت مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر  ۲۴ نامزد مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بود که با انصراف ۱۰ نفر از تاییدشگان ۱۴ نفر در صحنه انتخابات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در اجرای ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار اگهی نتایج رسمی انتخابات  هیات اجرایی انتخابات شهرستان خلخال برای دریافت شکایات مربوط آماده است گفت: کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند می‌توانند ظرف هفت روز شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان تسلیم کنند .

بابایی اظهار کرد: شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی و یا شاکیان آن به صورت کامل  مشخص باشد و هم‌چنین در صورتی که شاکی بدون دلیل و  مدرک معتبر شخص و یا اشخاصی را متهم کند و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.