تیم فوتبال بعثت کرمانشاه که امسال را با هزار امید و آرزو و حتی با نیت صعود به لیگ دسته اول آغاز کرده بود امروز در قعر جدول گروه دوم به سر می برد و شرایط سختی حتی برای ماندن در لیگ ۲ دارد.

نماینده فوتبال کرمانشاه تاکنون از ۱۹ مسابقه خود در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور تنها صاحب چهار پیروزی شده و در مقابل هفت تساوی و هشت شکست در کارنامه اش ثبت شده است تا صاحب تنها ۱۹ امتیاز شود.

بعثت کرمانشاه در مسابقات خود ۱۹ گل به ثمر رسانده و در مقابل ۲۶ گل از حریفان دریافت کرده است تا تفاضل منفی هفت را برای خود ثبت کند.

این تیم از لحاظ گل های دریافتی شهرداری بندرعباس و شهدای بابلسر بیشترین گل خورده را داشته و کمترین پیروزی نیز به نام آنها ثبت شده است.

بعثت کرمانشاه نتیجه آخرین مسابقه خود را برابر شهدای بابلسر در زمین حریف با حساب ۲ بر یک واگذار کرده است.

نماینده فوتبال استان کرمانشاه در ۲ مسابقه بعدی خود روز پنجم اسفند میزبان پاس همدان تیم دوم جدول و روز ۱۲ اسفند نیز میزبان ملی حفاری اهواز تیم دوازدهم جدول رده بندی خواهد بود و شاید با پیروزی در این دیدارهای خانگی بتواند چند پله ای خود را در جدول بالا بکشد.

تیم فوتبال بعثت تا پایان رقابت های این فصل تنها هفت مسابقه پیش رو دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا می تواند خود را در لیگ دسته دوم نگه دارد یا شرایط گونه ای دیگر رقم می خورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.