در این دیدار که عصر شنبه برگزار شد،  تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نیروی زمینی تهران در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند تا هر تیم یک امتیاز از این بازی سخت کسبکند.

این دیدار از هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور «جام آزادگان»  در ورزشگاه سردارجنگل رشت درهوایی سرد و بارانی در حضور نزدیک به دو هزار تماشاگر برگزار شد.

در جریان این مسابقه و در نیمه اول تیم سپیدرود رشت به دلیل شرایط میزبانی و حمایت طرفدارانش بازی را هجومی آغاز کرد و چند فرصت و موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد  اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند تا در نهایت نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل پایان یابد.

در شروع نیمه دوم نیز تیم سپیدرود بر بازی تسلط بیشتری داشت اما تیم نیروی زمینی تهران به گل برتری دست یافت و بهرام احمدی بازیکن این تیم در دقیقه ۵۷ موفق شد دروازه تیم سپیدرود را باز کند تا تیم نیروی زمینی شانس پیروزی بر میزبان خود را داشته باشد.

پس از به ثمر رسیدن این گل،  تیم سپیدرود حملات زیادی را روی دروازه نیروی زمینی انجام داد و موقعیت های مناسبی نیز به دست آورد اما این فرصت ها تبدیل به گل نشد و نتیجه این دیدار به سود نیروی زمینی رو به پایان بود اما در وقت های تلف شده این دیدار محمود خمیسی بازیکن تیم سپیدرود توانست از داخل محوطه جریمه با یک ضربه دقیق، گل مساوی را به ثمر برساند تا سپیدرودیها از یک شکست خانگی رهایی یابند.

قضاوت این دیدار را مهرداد خسروی با کمک های اسماعیل احمدی و محمدرضا طیری بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه،  حسین مددی، علی خدادادی و حسین خیری از تیم نیروی زمینی تهران،  میلاد احمدی و حسام یعقوبی از سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند و امید سام کن بازیکن جدید نیروی زمینی نیز در دقیقه ۹۰ به دلیل دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب بهنام لایقی فر، مهیار نوری، محمود خمیسی، جواد آقایی پور، بابک عبدالله زاده، یاسر حاتم زاده (فرزاد محمدی)، سید محمد اسلامی ( محمد شادکام)، آرین نصیری نژاد (حسام یعقوبی)، ماهان سروی، میثم کریمی و میلاد احمدی و با سرمربیگری نادر دست نشان به مصاف نیروی زمینی رفت.

تیم فوتبال نیروی زمینی تهران نیز با ترکیب محمد بختیاری، حسین مددی، امید سام کن، فرشید لک، امیرحسین وثوق، میلاد سوری، رسول سعدیان، علی زاهدی (عارف رستمی)، علی خدادادی، بهرام احمدی، حسین سنگرگیر ( حسین خیری)  با سرمربیگری امیدرضا روانخواه رو در روی تیم سپیدرود قرار گرفت.

پیش از این دیدار تا پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، نیروی زمینی تهران با ۲۱ امتیاز در مکان دوازدهم و سپیدرود رشت با ۱۸ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.