عرفان میرآبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار امروز جمعه /۱۵ آذرماه جاری/ در زمین چمن ورزشگاه شهدای صنعت مس شهر رفسنجان با قضاوت سیدمهدی سیدعلی به عنوان داور وسط برگزار شد و سعید بطحایی ناظر فدراسیون در این دیدار بود.

وی بیان کرد: در ابتدای مسابقه سیدرسول حسینی، داوود شاهوراقی، امین عباسی، سیروس صادقیان، مهدی محمدی، وحید نعمتی، فرشاد اسدی، سیدمحمد ابوترابی، محمد عبادزاده، پیمان پورصادقی و بهنام پورصادقی وارد میدان شدند و در ادامه نیز علیرضا قاسمی و آرمین مصطفوی به عنوان یاران تعویضی داخل زمین شدند.

وی با اشاره به اینکه در دقایق آغازین این دیدار داور وسط در تصمیمی عجیب به وحید بیاتلو مربی تیم ۹۰ اورمیه کارت زرد نشان داد، افزود: در ادامه نیز در حالی که خطا روی بازیکن ۹۰ ارومیه درون محوطه جریمه رخ داد، خطا به اشتباه بیرون‌ محوطه اعلام شد و پنالتی مسلم تیم میزبان نادیده گرفته شد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: گل نخست این دیدار برای مس رفسنجان در دقیقه ۲۷ به ثمر رسید و نیمه اول با همین نتیجه به سود تیم میزبان به پایان رسید.

میرآبی افزود: گل تساوی این دیدار در دقیقه ۶۴ توسط «امین عباسی» به سود تیم ۹۰ ارومیه به ثمر رسید و پس از آن تیم میزبان به لاک دفاعی فرو رفت.

وی ادامه داد: داور این مسابقه در قضاوتی عجیب و دور از انتظار پس از اخراج مدافع تیم مس رفسنجان، کارت قرمز خود را پس گرفت و بازیکن رفسنجانی را به زمین بازگرداند.

وی گفت: تیم مس رفسنجان با جنجال آفرینی‌های کادرفنی خود ۲ گل پیاپی به ثمر رساند و توانست با کمک داور وسط هر سه امتیاز این دیدار را به سود خود کند.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال ۹۰ ارومیه هم‌اکنون تا پایان هفته شانزدهم با یک بازی کمتر نسبت به حریفان با اندوختن ۲۹ امتیاز با یک پله سقوط در رده دوم جدول لیگ دسته یک کشور قرار دارد.

در این هفته تیم گل‌ریحان البرز با ۳۰ امتیاز در رده نخست است و مس رفسنجان با ۲۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

کسب هشت پیروزی، پنج تساوی، ۲ شکست، ۱۵ گل زده، ۷ گل خورده حاصل تلاش تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته شانزدهم است.

فوتبال شهر ارومیه سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ این شهر در لیگ دسته یک کشور جان تازه‌ای به خود گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.