به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که از هفته نهم این رقابت ها برگزار شد، تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه دو بر صفر برابر تیم بادران تهران به پیروزی دست یابد.

این مسابقه در ورزشگاه سردارجنگل رشت ، در یک هوای ابری و بارانی و در حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد.

در جریان این دیدار هر دو تیم در نیمه اول یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و بیشتر اوقات، بازی در وسط زمین انجام می شد و دو تیم یک بازی برابری را از خود به نمایش گذاشتند تا این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد اما در نیمه دوم تیم داماش با حمایت طرفدارانش بهتر ظاهر و در دقیقه ۴۷ توسط سینا شاه عباسی به گل برتری دست یافت تا این نیمه را با گل آغاز کند که در نهایت نیز این گل باعث شد تا داماشی ها با روحیه بهتری در ادامه مسابقه حاضر شوند.

در دقایق پایانی این دیدار نیز تیم داماش به دومین گل خود دست یافت و سیدسجاد موسوی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، در دقیقه ۸۹ دومین گل تیمش را به ثمر برساند تا داماشی ها یک پیروزی ارزشمند  را برابر تیم بادران تهران کسب کنند.

قضاوت این دیدار را رضا عادل برعهده داشت که مهرداد نجفی و موسی مه‌ آبادی نیز به عنوان کمک داور در این بازی حضور یافتند که در جریان این مسابقه ، مهدی نظرمحمدپناه از تیم داماش، ابوالفضل ابراهیمی ، یاسر درویش علم و ایمان غلامی از تیم بادران تهران کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال داماش گیلان با ترکیب ایمان صادقی ، آرمین منفرددوست(بهتاش میثاقیان) ، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، سعید طالبی(میثم پسندیده) ، میعاد یزدانی(سیدسجاد موسوی)، میلاد صفایی ، سعید باقرپسند، مهدی نظرمحمدپناه، سیدکاظم رحمانی و سینا شاه عباسی رو در روی تیم بادران تهران قرار گرفت. همچنین بادران با ترکیب کوروش ملکی ، پویا سیف پناهی، رضا مرادی ، محمدامین آرام طبع ، محمدوحید اسماعیل بیگی ، مجید رحمتی، ابوالفضل ابراهیمی ، محسن سفید جنابی ، یاسر درویش علم،  ایمان غلامی و عبدالکریم اسلامی مقابل تیم داماش قرار گرفت.

تا پایان هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، تیم داماش با این پیروزی و کسب ۱۳ امتیاز به مکان هشتم جدول صعود کرد، تیم بادران تهران نیز با ۱۵ امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.