بهرام فاضلی‌زاد روز یکشنبه به خبرنگار افزود: در جهت افزایش دانش رسانه‌ای چه رسانه‌های مکتوب و چه رسانه‌های مجازی و با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی، احساس کردیم نیاز به آموزش داریم.

وی افزود: در همین راستا و با کمک فرمانداری‌های شهرستان‌های مربوطه، از اصحاب رسانه، کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌ها و فعالین فضای مجازی دعوت کردیم تا در این دوره‌ها شرکت کنند و وظیفه برگزاری این دوره‌ها را به موسسه طلوع فرهنگ کرمانشاه واگذار کردیم.

مدیرعامل موسسه طلوع فرهنگ کرمانشاه نیز استقبال فعالان رسانه از این کارگاه‌های آموزشی را خوب ارزیابی کرد و گفت: این دوره آموزشی در راستای ارتقاء سطح سواد رسانه ای و انتقال آموزش های روز به همه فعالان رسانه در همه شهرستان های استان غیر از شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

رسول مرادی افزود: خوشبختانه این کارگاه های آموزشی که با تدریس «محمدحسین شیریان» از اساتید برجسته حوزه رسانه انجام شد، مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت بطوریکه آنان مشتاقانه خواستار برگزاری دوره های تکمیلی شدند.

مرادی اظهار داشت: در این دوره آموزشی اصول خبرنویسی، مباحث مربوط به سواد رسانه ای، اهمیت رعایت اخلاق در رسانه و دانش روز در عرصه خبر به شرکت کنندگان ارایه شد.
وی در پایان از اهتمام ویژه مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانم صوابی رییس اداره رسانه ای و همه همکاران این حوزه، مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان ها، فرمانداران استان، استاد شیریان، همکاران موسسه طلوع فرهنگ کرمانشاه و همه عوامل مربوطه قدردانی و ابراز امیدواری کرد با حمایت همه مسوولان استان از جمله استاندار کرمانشاه زمینه ارتقاء بیش از پیش سواد رسانه ای فراهم شود چراکه هزینه کردن در رسانه با توجه به در برگیری و تاثیرگذاری بسیار فراوان آن در همه سطوح جامعه و جنگ تمام عیار رسانه ای دشمنان علیه کشور، نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری لازم و پرسودی است.

استاد «محمدحسین شیریان» مدرس کارگاه‌های ارتقای سواد رسانه‌ای در شهرستانهای کرمانشاه

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.