«بهروز اکرمی» روز دوشنبه در حاشیه نشست ستاد انتخابات استان در جمع اصحاب رسانه افزود: ۱٦ نفر از داوطلبان درخواست تغییر حوزه انتخابیه خود را داشتند که هفت نفر متقاضی ورود به گردونه انتخابات استان مرکزی بودند و  با درخواست ٦ نفر  آنان موافقت شد.

وی توضیح داد:  ٦ نامزد انتخاباتی ثبت نام شده استان نیز  متقاضی انتقال به حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات  بودند و یک نامزد دیگر نیز متقاضی انتقال به یکی از استان‌های دیگر  را داشت و ٢  داوطلب نیز  درخواست انتقال  بین حوزه‌ای در داخل استان را داشتند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد:تاکنون ٢٠ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی استان مرکزی در مراحل مختلف انصراف خود را از ادامه رقابت‌ها  اعلام کردند.

اکرمی گفت:  ٣٨٧  داوطلب در استان مرکزی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که صلاحیت ٢٠٧ نفراز سوی شورای نگهبان تایید شد.

وی افزود: شورای نگهبان تاکنون با تمامی درخواست‌های انتقال از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور به حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات مخالفت کرده  و طبق ماده ١٠ آیین نامه اجرایی داوطلبان موظف هستند در حوزه ثبت‌نامی و مبدا فعالیت و رقابت‌های انتخاباتی را ادامه دهند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: آمار نهایی داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه استان مرکزی تاکنون ٢١٢ نفر است.

استان مرکزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی هفت کرسی نمایندگی دارد که ۲ کرسی آن مربوط به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.