محمد رضا علیزاده روز شنبه در نشست اصحاب رسانه پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین رسانه ها با انعکاس مسائل و مشکلات مختلف جامعه در حضور حداکثری مردم نقش آفرینی می کنند.

وی با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد: حضور حداکثری و جدی مردم در رای گیری فرآیندی است که رسانه ها از ارکان مهم آن محسوب می شوند.

کارشناس فرهنگی اداره کل اطلاعات استان کرمان در این نشست گفت: سیاست کلان این وزرات خانه سلامت، امنیت و مشارکت در تشکیل مجلس کارآمد در تراز اسلامی در انتخابات است.

شکیبا افزود: پشتوانه مردمی نظام امنیتی ترین پشتوانه است و عممده ترین مطالبات در بحث کارآمدی مجلس مطرح می شود.

وی تصریح کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی، راهبرد قوی شدن است و اگر مجلس قوی باشد، ملت هم قوی خواهد شد.

کارشناس فرهنگی اداره اطلاعات کرمان تاکید کرد: بعد از شهادت شهدای جبهه  مقاومت امیدواری در دل ملت های مستضعف منطقه بوجود آمده است که نباید نا امید شوند و مجلس قوی در امور بین الملل می تواند تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به وقوع اتفاقات تلخ در سال های ۹۶ و ۹۸ در کشور اظهار داشت: باید سعی کنیم این انتخابات با کارآمدترین نامزدها برگزار شود تا شاهد چنین اتفاقاتی دیگر نباشیم.

شکیبا تصریح کرد: باید کسی انتخاب شود که حرف و درد مردم را بزند و رسانه ها باید این موضوع را برای مردم روشن کنند.

در این نشست جمعی از اصحاب رسانه و مدیران مسئول نشریات به بیان نظرات و دغدغه های خود در رابه با انتخابات دروه یازدهم مجلس شورای اسلامی پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.