علی محمد زواروند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همچنین ساکنین شهرهای کنگاور، گواور، هرسین و کوزران نیز با دمای منفی ۱۳ درجه شب سردی را پشت سرخواهند گذاشت.

وی ادامه داد: شهرهای تازه آباد، جوانرود، روانسر، گهواره و کرندغرب نیز دمای منفی ۱۲ و اسلام آبادغرب، پاوه، حمیل و سرارود نیز دمای منفی ۱۱ درجه را تجربه خواهند کرد.

زوراروند همچنین حداقل دمای امشب شهر کرمانشاه را نیز منفی ۹ درجه اعلام کرد و گفت: وضعیت دمایی شهر صحنه نیز همانند مرکز استان به ۹ درجه زیر صفر می رسد.

معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه تصریح کرد: امشب همه نقاط استان از جمله سومار و قصرشیرین که گرمترین نقاط استان هستند نیز به کمتر از صفر درجه و منفی سه خواهد رسید.

وی ادامه داد: انتظار می رود به تدریج از فردا شاهد افزایش پنج تا هفت درجه ای دمای هوا در مناطق مختلف باشیم به گونه ای که دمای شهر کرمانشاه در طول روز به پنج درجه بالای صفر و در طول شب نیز به سه درجه زیر صفر برسد.

زواروند افزود: افزایش دما تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه خواهد داشت به گونه ای که برای جمعه شب انتظار می رود دمای نیمی از شهرهای استان به کمتر از صفر درجه برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.