حسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی 24 ساعت گذشته مردم مناطق گرماب دمای هوای 16 درجه زیر صفر و بصورت مشترک در قیدار، فرودگاه و ماهنشان نیز دمای منفی 13 درجه را تجربه کردند.
وی اظهار کرد: بر این اساس در شهر زنجان و ابهر دمای منفی 12 درجه و در خرمدره نیز دمای منفی 11 درجه به ثبت رسید و حتی دمای کمینه آببر شهرستان طارم نیز به چهار درجه زیر صفر رسید.
سلطانی افزود: آسمان مناطق مختلف استان طی امروز قسمتی ابری تا ابری خواهد بود که در برخی نقاط با بارش های خفیف و پراکنده برف (نظیر گرماب، خدابنده، خرمدره و ابهر) همراه خواهد شد.
وی بیان کرد: از چهارشنبه تا پایان هفته شرایط جوی پایداری در منطقه حاکم شده و سامانه بارشی برای استان پیش بینی نشده اما دمای هوا طی روزهای پنجشنبه و جمعه بین پنج تا 10 درجه افزایش خواهد یافت.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان طی 24 ساعت گذشته بین منفی 12 و پنج درجه بوده و دمای فعلی شهر زنجان نیز منفی 10 درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه گرمتر شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.