علی محمد زورآوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: به جز قصرشیرین و گیلانغرب دمای 12 شهرستان دیگر استان به زیر صفر درجه می رسد.
وی ادامه داد: شهرستان های کنگاور با منفی 9 درجه و کرمانشاه و اسلام آبادغرب نیز با منفی هفت درجه پس از سنقر سردترین نقاط استان خواهند بود.
زورآوند افزود: ساکنان شهرستان روانسر دمای منفی 6 درجه، دالاهو، هرسین و صحنه دمای منفی پنج درجه و جوانرود و پاوه نیز دمای منفی چهار درجه را تجربه خواهند کرد.
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین دمای هوای امشب در مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی به منفی 2 و سرپل ذهاب به منفی یک درجه می رسد، ضمن اینکه دمای هوای گیلانغرب و قصرشیرین نیز به ترتیب به یک و سه درجه بالای صفر خواهد رسید.
وی گفت: در طول روز جاری نیز دمای سنقر و کلیایی و کنگاور به ترتیب به منفی 3 و منفی یک درجه رسید تا عملا سردترین نقاط استان لقب گیرند.
زوراوند افزود: هوای استان تا اواسط هفته آینده صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش ملایم باد پیش بینی می شود.
میانگین بارندگی سال زراعی جاری استان کرمانشاه (اول مهر تا 11 بهمن) به 114.5 میلی متر رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود پنج درصد و نسبت به دوره بلند مدت نیز 48 درصد کاهش نشان می دهد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.