در این مراسم که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، معاون هماهنگ‌ کننده بسیج مستضعفان گفت: هر شهید عشایر با جهاد نورانی خود این سرزمین را به سمت آینده پر از عزت رهنمون می‌کند.

سردار نعمان غلامی افزود: پیام این یادواره عظیم این است که ما با درس گرفتن از شهادت شهید سلیمانی و دستاوردهای مقاومت، باید راه این شهدا را ادامه می‌دهیم و اگر از این مسیر فاصله نگیریم پیروزی ما قطعی است.

وی ادامه داد: این یادواره باشکوه به همه دست اندرکاران نظام این پیام را می‌دهد که با درس گرفتن از مکتب شهدا و پای فشردن بر دستاوردهای نورانی آنها و با توجه به استعدادهای موجود کشور می‌توانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را هم برطرف کنیم.

غلامی در پایان به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز تکلیف شرعی پیش روی همه ما این است که برای ناامید کردن دشمن و از بین بردن چشم طمع آنها و برای حل کردن مشکلات مردم باید در این انتخابات شرکت کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه هم در ابتدای این همایش گفت: صداقت، وفاداری، سلحشوری، ایستادگی، پربازده بودن، ثمر داشتن و کم توقعی از ویژگی‌های بارز عشایر استان کرمانشاه است.

سردار بهمن ریحانی افزود: نمونه بارز شهامت و سلحشوری عشایر تقدیم یک هزار و ۹۶ شهید است که در دوران دفاع مقدس مصداق بارز فرمایش مقام معظم رهبری بودند و سینه ستبر انقلاب و کشور همین عشایر بودند.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.