نور محمد فردی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع این تعداد ۱۰۸ نفر مربوط به حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و ۲۱ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان است.

وی ادامه داد: تمام افرادی که صلاحیت آنها تایید شده به عنوان نامزد انتخاباتی باید خود و طرفداران آنان در تمام زمینه ها قانون را رعایت کنند زیرا برابر ماده ۵۶ قانون انتخابات تا زمان شروع قانونی تبلیغات، هیچکس حق تبلیغات را ندارد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز  با بیان اینکه مشارکت حداکثری از اوایل انقلاب تاکنون توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب را خنثی کرده گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم در امر انتخابات باعث یاس دشمنان  شده و انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.
فردی گفت: هر کسی می تواند در زمان قانونی تبلیغات اهداف، برنامه، توانایی و شایستگی خود را برای مردم تبیین کنند و این مردم هستند که باید تصمیم بگیرند سرنوشت خود را رقم بزنند.
رییس ستاد انتخابات استان البرز ادامه داد:  بر اساس برنامه ریزی انجام شده در سطح استان امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات با شکوه فراهم شده و بیش از ۲۳ هزار نفر اعم از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، نماینده فرماندار و محافظ، مسوولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
وی تاکید کرد:رعایت اصل بی‌طرفی و صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی مجریان و ناظران در انتخابات پیش‌رو است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون استاندار البرز گفت:  آرامش خوبی در این استان برقرار است و تمام دستگاههای ذی ربط هر کدام با تسلط کامل در ایجاد آرامش وامنیت  اهتمام لازم را دارند.
وی یادآورشد: تاکنون برای فرمانداران، بخشداران، معاونان سیاسی فرمانداری های روسای کمیته های انتخابات دوره های آموزشی برگزار شده  و حتی آزمون کتبی با هدف تسلط بر قانون از آنها گرفته شده است.
رییس ستاد انتخابات گفت: برنامه ریزی لازم برای عوامل اجرایی، نمایندگان فرمانداران، بخشداران و محافظان و سایر دست اندرکاران به منظور آموزش تدارک دیده شده  وتمام افراد بر کار خود کاملا مسلط باشند و طبق قانون کار خود را انجام می دهند.

استان البرز با ۶ شهرستان و حدود سه میلیون نفر  دارای ۲ حوزه انتخابیه شامل کرج ، اشتهارد و فردیس و  حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان  است.

از استان البرز سه نماینده به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.