به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل بابازاده عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی مراسم اربعین سید الشهدای جبهه مقاومت، سردار سپهبد قاسم سلیمانی عنوان کرد: مراسم اربعین سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اردبیل در ۲۴ بهمن ماه با حضور سخنران کشوری سردار اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با همکاری تمامی نهادهای فرهنگی تدارک دیده شده ولی اصل مراسم به صورت مردمی خواهد بود.

فرمانده سپاه استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه در ۲۰ بهمن ماه برابر با سالروز عملیات «والفجر ۸» مراسمی در مسجد هاشمیه وحدت اردبیل تدارک دیده شده است، یادآور شد: همزمان با ۵ اسفند ماه نیز مراسمی در گرامیداشت عملیات بدر و خیبر و شهدای مدافع حرم در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مراسم اربعین سردار سلیمانی با ابتکار و خلاقیت رسانه‌ها بایستی به شکل مطلوبی پوشش داده شود، افزود شبکه‌های ماهواره‌ای و گروه رسانه‌ای غربی‌ها به دنبال کم رنگ نشان دادن آثار خون شهدا در جامعه هستند و بایستی در مقابل جنگ روانی آنان به شکل مناسبی ایستادگی کرد.

بابازاده یادآور شد: مردم رشادت‌های سردار سلیمانی را فراموش نخواهند کرد و همگان مدیون ایثارگری سرداران رشیدی همچون شهید سلیمانی‌ها هستیم.

وی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز تأکید کرد: طبق تأکید مقام معظم رهبری حمله به شورای نگهبان و سایر ارکان نظام کاری غلط است و شایسته است آحاد مردم در این انتخابات با بصیرت و هوشیاری لازم مشارکت مناسبی از خود به نمایش گذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.