معاون اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۱۶ غرفه با محوریت بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در محل کانون شهید باهنر برپا شده و تا پایان دهه فجر آماده بازدید عموم مردم و علاقه مندان است.

حسین کمری افزود: این نمایشگاه توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان سرپل ذهاب به عنوان یکی از متولیان امر تعلیم و تربیت دانش آموزان و به دلیل اهمیت خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بین دانش آموزان برگزار شده است.

وی اظهار داشت: سال های گذشته نمایشگاه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان سرپل ذهاب به عنوان مقام برتر کشوری منتخب شده که افتخار بزرگی برای این شهرستان است.

معاون اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب گفت: این نمایشگاه در راستای تقویت روحیه انقلابی، افزایش انگیزه دانش آموزان نسبت به پیگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی، تقویت بینش دانش آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آن ها به مبانی اسلام و انقلاب  برگزار شده است.

سرپل ذهاب در مقاطع مختلف تحصیلی ۱۵ هزار دانش آموز دارد که در ۷۰۹ کلاس درس و در قالب ۱۹۳ آموزشگاه شهری و روستایی مشغول تحصیلند.
شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.