سجاد موسوی روز چهارشنبه در کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر در اداره آموزش و پرورش آستارا گفت: این شهرستان ۱۶ دانش آموز و پنج معلم شهید را به نظام اسلامی تقدیم کرده است و به تعداد این شهدا به مناسبت دهه فجر، در مدارس یادواره شهدا برگزار خواهد شد.

وی افزود: گفتمان های انقلاب با همکاری بسیج دانش آموزی، کارگاه های فاطمه شناسی، زنگ انقلاب، مسابقات فوتسال جام فجر و افتتاح مدرسه دهخدا در لوندویل از برنامه های دهه فجر در مدارس است.

وی بیان کرد: با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آستارا نمایشگاه فرهنگی و هنری انقلاب در چهار مدرسه شهید انصاری، شهید بهشتی، امام علی (ع) و سروش دایر خواهد شد و معرف فعالیت های گروهی دانش آموزان و محصولات آنها خواهد بود.

موسوی  ادامه داد: غرفه های شهدا، آفتاب ولایت، رادیو انقلاب، حجاب، مقایسه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب های بزرگ دنیا، رستاخیز علمی و دختران و پسران تمدن ساز در نمایشگاه ها دایر خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: برای هر غرفه یک راوی دانش آموز انتخاب می شود و تقویت روحیه انقلابی و پیگیری آرمان های ملی، جهانی و تمدن اسلامی و هم افزایی تشکل های دانش آموزی از هدف های این نمایشگاه هاست.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و ۱۸ هزار دانش آموز در ۱۵۰ مدرسه آن به تحصیل علم مشغول هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.