سید جلال سید محمدی روز یکشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از چند طرح عمرانی و خدماتی که با حضور جمعی از مسولان شهرستان صومعه سرا در سطح بخش میرزاکوچک این شهرستان برگزار شد، در گفت و گو با ایرنا با بیان این مطلب اظهار داشت : این خدمات هدیه به ملت ایران است که نقش آفرینی آنان عامل اصلی در جریان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.
وی افزود : حضور فعالانه مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان صاحبان نظام همواره تاثیر گذار بوده و همه ما مکلف به تکریم و خدمتگزاری به مردم هستیم.
سید محمدی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت است، خاطر نشان کرد : مردم باید در جریان دستاوردها و خدمات نظام و دولت قرار گیرند.
وی همچنین با بیان اینکه اقتدار نظام وانقلاب مدیون شهدای این مرز و بوم اعم از دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم است، یادآورشد : شهیدان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزنده‌ای داشتند که یاد و خاطره همه آنان را گرامی می‌داریم.
نماینده عالی دولت در صومعه سرا در ادامه با اعلام اینکه در دومین روز از دهه مبارک فجر چند طرح عمرانی وخدماتی در بخش میرزاکوچک این شهرستان به بهره برداری رسید، افزود : این پروژهای عام المنفعه شامل سه طرح شهرداری شهر گوراب زرمیخ است که برای اجرای آن ۱۴ میلیارد ریال هزینه شده است.
سیدمحمدی ادامه داد: ۱۷ پروژه اداره برق گوراب زرمیخ شامل؛ تقویت وتوسعه شبکه برق، نصب ۱۶ دستگاه ترانس برق، و اجرای ۳۰ کیلومتر شبکه با اعتبار۲۷ میلیارد ریال نیز بهره برداری شد.
وی با اشاره به اینکه سیل مهرماه سال جاری خسارت زیادی به ابنیه واماکن مسکونی در شهرستان صومعه سرا وارد کرد، گفت : یکی از مناطقی که متحمل خسارت شد، منطقه گردشگری تنیان بود که بر اثر طغیان رودخانه پلنگ ور دیواره های آن تخریب و به حدی که تهدیدی برای اماکن عمومی ومنازل مردم شد.
سید محمدی ادامه داد: باپیگیری های مستمر فرمانداری ونگاه ویژه مسولان آب منطقه ای گیلان دیواره سازی و گابیون‌بندی این رودخانه به طول ۷۵ وبه ارتفاع ۷ متر در طی سه ماه گذشته اجرا وامروز به بهره برداری رسید.

وی افزود :برای اجرای این پروژه سنگ ملاتی که طرح آن از محل متمرکز سیلاب تهیه شده ۷ میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال از محل متمرکز اعتبارات ویژه سیلاب هزینه شده است.

 گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهید جاوید الاثرمهرداد باور نگین، شهید مدافع حرم محمد اتابه و دیدار با امام جمعه بخش میرزاکوچک نیز از دیگر برنامه های مسئولان شهرستان صومعه سرا در دومین روز از دهه مبارک فجر بود.
شهرستان صومعه سرا دارای سه بخش مرکزی میرزاکوچک وتولمات در ۲۵ کیلومتری غرب مرکزاستان گیلان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.