قاسم امجدیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دهه فجر ایامی مبارک و تاریخ ساز بوده و هست که باید نسل جدید از دستاوردهای آن آگاه شوند، اظهار داشت: تمام برنامه‌های که در دانشگاه‌های سراسر استان برگزار خواهد شد به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات آن به جامعه جهانی و انسانی است.

وی افزود: برنامه‌های دانشگاه ضمن انتقال اهداف و آرمان‌های انقلاب به نسل‌های آینده روحیه انقلابی گری و انقلابی ماندن را نیز در دل‌ها زنده نگه می‌دارد.

مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان کرمانشاه بیان داشت: معرفت نسبت به انقلاب، اهداف و دستاوردهای آن، قلب هر انسان آزاده ای را شیفته خود می‌گرداند و بر دلسوزان انقلاب لازم و ضروری است که در این خصوص نهایت همت را داشته باشند.

این مسئول عنوان کرد: فضاسازی محیطی سطح دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها، برگزاری یادواره شهدا، اردوی زیارتی سلیمانی‌ها که دانشجویان با نام شهید سلیمانی به مشهد مقدس اعزام شدند، مراسم گرامیداشت دهه فجر و تبیین نقش سپاه در وحدت جامعه از جمله برنامه‌های دانشجویان دانشگاه‌های کرمانشاه در دهه فجر است.

وی به سرکشی دانشجویان بسیجی از خانواده‌های شهدا و برگزاری نشست‌های بصیرتی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست بصیرت سیاسی، برگزاری نشست روشنگری، برپایی غرفه بهداشت و ویزیت رایگان و خدمات پزشکی در مسیر راهپیمایی اردوی جهادی و شرکت دانشجویان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی برای این دهه است.

امجدیان عنوان کرد: نشست‌ها با عناوین بصیرت افزایی، امید آفرینی، کارآمدی نظام اسلامی، دشمن شناسی و خودباوری با استفاده از اساتید حوزه و دانشگاه، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.