حجت الاسلام سعید احمدی روز دوشنبه با اشاره به آیه ۵ سوره شریفه ابراهیم، اظهار داشت: یکی از تذکراتی که خداوند متعال به حضرت موسی می دهد گرامی داشتن ایام الله است.

وی با بیان اینکه در عمر با برکت انقلاب اسلامی یوم الله های زیادی داریم، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره)، ۱۲ فروردین روز انتخاب نظام جمهوری اسلامی توسط مردم و ۲۲ بهمن را یوم الله دانستند و این نشان از اهمیت این روزهای مبارک برای ملت ایران دارد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه ۹ دی روزی است که رهبر معظم انقلاب آن را یوم الله خواندند، افزود: فتنه ها پیچیده تر و سخت تر شده است، فتنه ای که امسال به بهانه بنزین شاهد آن بودیم با فتنه ای که در سال ۸۸ رخ داد متفاوت بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: ابزارها وسیله های فتنه تغییر کرده است، گاهی فتنه ای برپا می شود تا خواص جامعه را نشانه رود.

وی با اشاره به نقش مردم در خاموش کردن آتش فتنه، گفت: در هیچ کجای دنیا فتنه ها و آشوب ها توسط مردم مهار نمی شود، تنها ملت ایران است که با تکیه بر آموزه های دینی و بصیرت الهی خود فتنه ها را مهار می کند.

حجت الاسلام احمدی بیان داشت: بعد بصیرتی حماسه ۹ دی از دیگر ابعاد این حرکت عظیم بیشتر نمایان بود و ما نیز موظفیم هر ساله بر این بعد از حماسه ۹ دی که همان بصیرت افزایی است تاکید داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.