علیرضا آشناگر روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ملت ایران همواره با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده به یاوه گویی های استکبارجهانی دادند و در چهلمین بهار انقلاب اسلامی مردم غیور کشورمان با حضور وصف ناشدنی بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید میثاق می کنند.
وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های استکبارجهانی که علیه ملت ایران تدارک دیده است را خنثی می کند و آحاد جامعه فردا با اتحاد و همدلی بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید بیعت می کنند.
استاندار سمنان اضافه کرد: تمامی شعارهایی که در راهپیمایی 22 بهمن از سوی جریان سیاسی به زبان آورده می شود باید وحدت آفرین باشد و با هم افزایی و همراهی آحاد مردم این جشن ملی به خوبی در کشور برگزار می شود.
آشناگر تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در 40 سالگی انقلاب با اتخاذ رویکردهای خصمانه درصدد نابودی انقلاب بودند اما با درایت و هوشیاری مردم کینه توزی های ترامپ و همراهانش به خودشان بازگردانده شد.
وی ادامه داد: ملت ایران با وجود برخی مشکلات اما همواره از عزت نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند و به هیچ عنوان مردم این مرز و بوم زورگویی ها را برنمی تابند.
استاندار سمنان گفت: مردم ایران در 40 سال گذشته پشتیبان قدرتمند در حمایت از دستاوردهای انقلاب بودند و با همراهی آنان توطئه های دشمنان به شکست منجر شد.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن همزمان با سراسر کشور فردا دوشنبه در 72 نقطه استان سمنان برگزار می‌شود.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.