به گزارش ایرنا مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایرانشهر با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن یکپارچه و هم صدا پاسخ دندان شکنی به تهدیدات دشمنان دادند.
مردم شهر میزبانان ولایت همزمان با سراسر کشور امروز با مشت های گره کرده فریاد استکبار ستیزی و تنفر و انزجار از دشمنان نظام اسلامی سردادند.
امروز خیابان های ایرانشهر شاهد حضور مردمی بود که با هر بینش سیاسی، مذهب و سلیقه ای از هر طایفه، قومیت و نژادی یکصدا شعارهایی با مضامین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و استکبارستیزی و حمایت از مظلومان را سردادند.
مردم همیشه در صحنه و وفادار دیار نخل و آفتاب که همواره در کنار ولایت و حافظ ارزش های انقلاب هستند، امروز نیز به صحنه آمدند تا انسجام و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشند.
اقشار مختلف مردم ایرانشهر از پیر و جوان، زن و مرد با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کردند و یکصدا فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» سر ‌دادند.
مردم ایرانشهر امسال در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضوری منسجم و باشکوه داشتند تا بار دیگر پایبندی خود را به راه شهدا و امام شهدا به اثبات برسانند.
امام جمعه ایرانشهر در جمع راهپیمایان در سخنانی ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی به دستاوردهای نظام در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: این حضور حماسی پاسخی محکم به یاوه گویی آمریکا و دشمنان نظام است.
حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی اظهار داشت: ملت ایران با وجود مشکلات اقتصادی در صحنه هستند و هیچگاه به دشمنان اجازه دخالت در امور کشورشان را نمی‌دهند.
وی تصریح کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال با وجود تبلیغات سوء دشمنان انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.
امام جمعه ایرانشهر گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال با شکوه و عظمت بیشتری نسبت به سال قبل برگزار شد.
وی تصریح کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وفاداری و ثابت قدمی خودشان را نسبت به آرمان های امام راحل(ره) و رهبر انقلاب به دنیا نشان دادند.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.