به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی همگام با دیگر هموطنان در جای جای ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کرده اند تا یک بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی اعلام کنند.
مردم ولایتمدار استان مرکزی با وجود برودت هوا از ساعات اولیه امروز(دوشنبه) در میادین اصلی شهرها، بخش ها و دهستان ها و روستاهای بزرگ این استان حاضر شده اند تا همنوا با یکدیگر سالگرد 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن بگیرند.
مردم مومن و لایتمدار استان مرکزی با حضور هوشمندانه خود در آیین راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به جهانیان ثابت کردند که هیچ قدرتی نمی تواند در عزم و ارده این ملت در ادامه مسیر انقلاب اسلامی تاثیر بگذارد.
مردم فهیم ایران اسلامی و به خصوص استان مرکزی آمده اند تا به ابرقدرت های جهان ثابت کنند که این ملت تا آخرین قطره خون خود از انقلاب اسلامی صیانت می کند و توطئه ها و تحریم های اقتصادی آنها نمی تواند این ملت را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی نا امید کند.
جمع کثیری از شهروندان اراک نیز از ساعت 10 صبح امروز پس از اجرای سرود یکهزار و 357 دانش آموز مهیای شرکت در راهپیمایی شدند.
راهپیمایان درحالیکه پرچم سه رنگ کشور و دست نوشته های حاوی جملات انقلابی در دست داشتند از میدان شهدا به سمت مصلی اراک حرکت کردند.
22 بهمن بود گرامی برمردم جمهوری اسلامی، سلام به رهبر روح الله درود بر ایران و حزب الله و چهلمین بهار آزادیه راه امام و شهدا باقیه ، الله اکبر، در بهار آزادی جای شهدا خالی از جمله شعارهای راهپیمایان اراک بود.
راهپیمایی 22 بهمن در 159 نقطه شهری و روستایی این استان درحال برگزاری است که31 نقطه از اراک، 42 نقطه شازند، 11 نقطه در ساوه، 11 نقطه در دلیجان، 10 نقطه در خمین، 10 نقطه در زرندیه، هفت نقطه در محلات، 15 نقطه در خنداب، 13 نقطه در کمیجان، چهار نقطه در آشتیان، 4 نقطه در فراهان و یک نقطه در تفرش است.
جشن پیروزی انقلاب اسلامی نیز در اراک با اجرای گروه سرود دانش آموزی یکهزار و 357 نفری، ویژه برنامه زنده تلویزیونی توسط هنرمندان و مجریان صدا و سیما، راه اندازی ایستگاه های نقاشی و غرفه های فرهنگی از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در میدان شهدای این شهر کلید خورد.
مسیر راهپیمایی 22 بهمن در اراک میدان شهدا و پل خیبر، خیابان های محسنی و ادبجو به سمت مصلی بیت المقدس است و سخنران این مراسم در مصلی بیت المقدس اراک آیت الله سید «هاشم حسینی بوشهری» عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری است.
استان مرکزی با 12 شهرستان یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.