به گزارش ایرنا، مسعود مهران نیا روز پنجشنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب که در غرفه آموزش و پرورش البرز برگزار شد، اظهارداشت: گوشه ای از دستاوردهای 40 ساله انقلاب در نمایشگاه انقلاب البرز به تصویر درآمد تا هر بازدید کننده بر خود ببالد که سرباز ایران و انقلاب است.
وی گفت: با توجه به اهمیت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، دستاوردهای دانش آموزان و فرهنگیان در عرصه های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، پژوهشی، ورزشی، هنری و آموزشی به نمایش گذاشته شد.
مهران نیا با اشاره به اینکه نمایشگاه های ویژه چهلمین سالگرد انقلاب در مدارس رویکرد دانش آموز محوری دارد، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ها با هدف به تصویر کشیدن اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی از سوی مسئولان ارشد استان با شعار جوهر انقلاب از خون شهیدان است و نشان دادن اقتدار انقلاب اسلامی ایران به استکبار جهانی گشایش یافت.
مهران نیا به دشمنی معاندان نظام در این سال ها پرداخت و اضافه کرد: یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است.
وی تاکید کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود، جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوع واقعیت‌پنداری برای آنان، در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد سازند.
در غرفه آموزش و پرورش البرز بیش از 200 دستاورد دانش آموزی در عرصه های مختلف به نمایش درآمد.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.