علیرضا زاکانی روز چهارشنبه در همایش منطقه ای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سرسرای علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان اظهار داشت: امروز نیازمند الگویی مطابق با ارزش های اسلامی و دینی هستیم، الگویی که با یک حرکت جدید و آهنگی مناسب در مدار ارزش های انقلاب اسلامی حرکت کند.
وی به مردم سالاری به عنوان یکی از ارزش های مهم نظام اشاره کرد و ادامه داد: مردم ایران افرادی بی نظیر و شایسته هستند، افرادی که با تمام سختی ها هیچگاه حاضر نشده اند قدمی از آرمان های خود کوتاه بیایند.
مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج تصریح کرد: خدمتگزاری و همیاری به این مردم جزء وظایف تمام مسولان است و در این راه نباید لحظه ای غفلت شود.
وی بیان کرد: امروزه عناصر ضد انقلاب در پرتو هدایت دشمن حرکاتی انجام می دهند تا با بیان مطالب نادرست و ایجاد فشار، مردم را نسبت به نظام و انقلاب بد بین کنند.
زاکانی خاطر نشان کرد: وظیفه ما در این میان تبیین دستاوردهای نظام به روش درست در میان مردم است.
وی با بیان اینکه امروزه کشورهایی چون آمریکا قدرتشان رو به افول است و دیگر در منطقه جایی ندارند تاکید کرد: همسایگی و دوستی با کشورهایی چون عراق، سوریه و سایر کشورهای دوست فرصتی است که باید به نحو احسن از آن در تمام زمینه ها استفاده کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در ادامه این نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد بر آمده از انقلاب همواره در تلاش است تا دستاوردهای این نظام مقدس را به درستی تبیین کند.
دکتر سلطانعلی میر ادامه داد: در این راستا هشت همایش با محوریت دستاوردهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، بازتاب انقلاب اسلامی در طول 40 سال در جهان، چالش های پیش روی نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی هویت دینی، ملی و تاریخی، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، نقش و جایگاه رهبری در سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.
وی اظهار داشت: این همایش ها از ابتدای سالجاری شروع شده و هر واحد دانشگاهی در سیستان و بلوچستان میزبان یکی از این همایش ها بوده است.
رئیس دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 2 همایش دیگر در این زمینه در شهر زاهدان برگزار می شود خاطر نشان کرد: همایش پایانی از مجموع این همایش ها هفتم اسفندماه در شهر چابهار برگزار خواهد شد.
9914 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.