مرادعلی تاتار روز  شنبه در آیین به صدا درآمدن زنگ انقلاب با حضور مسوولان و دانش آموزان در هنرستان الوند با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام راحل، افزود: دانش آموزان نقش به سزایی در ترویج اندیشه های امام راحل دارند و باید در خصوص انقلاب اسلامی مطالب زیادی گفته و نوشته شود.

وی اظهار داشت: امام راحل به درستی فرمودند که انقلاب ما انفجار نور بود زیرا تاثیر به سزایی در بیداری ملت های منطقه و مبارزان آزادیخواهان در دنیا گذاشت.
فرماندار قصرشیرین گفت: مردم ایران اسلامی به آرمان های نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی علاقه دارند و بیان دستاوردهای نظام در ایام دهه مبارک می تواند توطئه های دشمن را در سیاه نمایی خدمات نظام خنثی کند.

تاتار افزود: در ایام مبارک دهه فجر امسال ۲۰ طرح عمرانی با ۹ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان اعتبار و اشتغالزایی ۳۳ نفر به بهره برداری می رسد.
مدیر آموزش و پرورش قصرشیرین نیز در ادامه این آیین بیان کرد: دانش آموزان ما باید با تفکر و چرایی انقلاب اسلامی آشنا شوند و رسالت معلمان در این رابطه این است که اهداف تشکیل انقلاب را به خوبی برای دانش آموزان تشریح کنند.
کامران آبی افزود: نهال انقلاب اسلامی ایران توسط امام راحل کاشته و با خون شهدای گرانقدر آبیاری شد تا ما در سایه آن به آرامش برسیم.                                                                     

همچنین امروز همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر رژه موتوری نیروهای نظامی و انتظامی در خیابان های سطح شهر برگزار شد و نمایشگاه خوشنویسی شکوه خط نیز به مدت ۱۰ روز در سرسرای اداره فرهنگ و ارشاداسلامی قصرشیرین با حضور فرماندار و مسوولان گشایش یافت.  
                                                           

سحره پوره رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین در این آیین گفت: ۲۵ اثر خوشنویسی هنرمندان انجمن خوشنویسی قصرشیرین به مناسبت ایام الله دهه فجر همه روزه صبح و عصر آماده بازدید عموم است.

قصرشیرین، چهار هزار دانش آموز دارد که در ۴۸ مدرسه در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.  

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این این مرزها، ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.