حجت الاسلام عبدالمجید جهانگیری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بزمان اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با نقشه‌های زیاد قصد برهم زدن نظم و امنیت کشور را در اغتشاشات اخیر داشتندکه مردم با هوشیاری کامل نقشه‌هایشان را نقش بر آب کردند.

وی همسو کردن برنامه‌های نظام با مردم را یکی از نیازهای کنونی دولت در کشور دانست و افزود: دولت باید با برنامه‌ریزی‌های بهتر در مورد اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های نظام همیشه مردم را امین خود بداند.

 امام جمعه موقت بزمان به اهمیت تقوا و عمل صالح در زندگی پرداخت و گفت: توجه به تقوا و عمل صالح باعث رستگاری انسان‌ها در دنیا و در جهان آخرت خواهد شد.

وی بخل و حسادت در بین انسان‌ها را یکی از خصلت‌های بد در بین برخی از افراد دانست.

نهم دی برای تاریخ انقلاب اسلامی یک عبرت است

 امام جمعه موقت ایرانشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به در پیش رو بودن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: حضور هوشمندانه ملت ایران در ۹ دی  برای همیشه در تاریخ ماندگار است.

حجت‌الاسلام محمد تقی افضلی تبار به هفتم دی سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به دستور امام راحل(ره) اشاره کرد و افزود: تعلیم و تعلم در اسلام جایگاه مهمی دارد.

وی افزود: جامعهای سعادتمند است که به سلاح علم و ایمان مجهز باشد. دین بدون علم، ملعبه دست منافقان زیرک و علم بدون دین، همواره در انحراف بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.