به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمانشاه به سخنان مقام معظم رهبری در  دیدار با نیروهای سپاه اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند در شکست سیاست  فشار حداکثری آمریکا در تحریم علیه نظام جمهوری اسلامی تردید نکنید و همه تیرهای آنها به خطا رفته است.

وی همچنین اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار خطاب به مسئولان به ویژه مسئولان هسته ای فرمودند کاهش تعهدات هسته ای را تا گرفتن نتیجه مطلوب ادامه دهند، اگر آنها به تعهدات خود عمل نمی کنند  ماهم عمل نمی کنیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار همچنین از همه مسئولان کشور خواستند به معیشت مردم اهتمام جدی تری داشته باشند و نگاه آنها به داخل باشد و هیچ وقت نگاه به اروپا نداشته باشند.

آیت الله علما با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این دیدار سپاه را نهادی پرافتخار و رشد یافته انقلاب توصیف کردند و افزود: سپاه در بحبوحه حوادث و رخدادهای انقلاب از بطن مردم متولد و با انقلاب عجین شد و با پشتوانه دینی که داشت در دوران دفاع مقدس جهان را به حیرت وا داشت و در طول این چهل سال که انواع جناح بندی های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در نظام رخ داده خودش را نگه داشته و روز به روز به اقتدارش افزوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود از رییس قوه قضاییه به خاطر اقدام‌های مجاهدانه و شجاعانه اش که به جامعه امید داده است، تقدیر کرد و بیان داشت: کشور ما بر روی زر نشسته و ثروت آن باید برای همه باشد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود به سیزدهم مهرماه روز نیروی انتظامی در تقویم کشور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) نیروی انتظامی را مظهر اقتدار و حاکمیت نظام توصیف کردند و آرامش و امنیت کشور با وجود گستردگی و وسعت فراوان کاری نیروی انتظامی مدیون تلاش های شبانه روزی آنها است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به عملیات های موفقیت آمیز فتح المبین انصارالله در گرفتن ده ها اسیر از نیروهای طرفدار عربستان و حمله به شرکت نفتی آرامکو توسط یمنی ها اشاره کرد که با قدرت دینی و دست خالی جهانیان را به حیرت درآوردند که باورشان نمی شود.

خطیب نماز جمعه شهر کرمانشاه همچنین به نهم صفر سالروز وفات سلمان فارسی و دهم صفر شهادت عمار یاسر اشاره کرد و گفت: سلمان فارسی آنچنان به مرتبه ای از عرفان و دین رسیده بود که پیغمبر اسلام (ص) او را جزء اهل بیت خود می دانست و همچنین عمار یاسر در جنگ صفین با ۹۰ سال سن همچنان از امامت و ولایت دفاع می کرد و به شهادت رسید.

۸۰۶۶/۳۲۰۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.