به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال بیان کرد: انتظار از همه اعم از مسئولان و شخصیت‌های دیگر  پرهیز از ابراز نظرهای ضد و نقیض در موضوع‌های سیاسی از جمله برجام و آسیب به این وحدت و یکپارچی ملی است.

وی با بیان اینکه نباید در موضوع برجام به اروپایی‌ها  اعتماد کرد، گفت: همانطور که گذشته اروپایی‌ها حاکی از بی‌وفایی به عهد و همسویی آن‌ها با آمریکاست از این به بعد نیز این کشورها در روابط سیاسی با ایران اسلامی جز همراهی با دشمن شماره یک ملت ایران عمل نخواهند کرد.

خطیب جمعه خلخال اظهار کرد: هدف اروپایی‌ها افزایش فشار بر ملت ایران برای دستیابی به اهداف مشترک خود با آمریکا در جهت مقابله با روند رو به رشد انقلاب و نظام اسلامی است.

او اظهار کرد: مردم و مسئولان ما باید اروپایی‌ها را به این باور برسانند که در گام سوم  ایران در پاسخ به خروج آمریکا از برجام  اقدامات شدیدتری  صورت خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره  چهار هزار شهید و جانباز فاجعه کشتار مردم انقلابی ایران در ۱۷ شهریور سال ۵۷ توسط عمال رژیم پهلوی گفت: این روز از روزهای سرنوشت ساز انقلاب اسلامی ایران است.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

۷۱۱۹/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.