به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به مقاله ای در خصوص روز ملی آمریکا  افزود: تعدادی از مردم آمریکا در مقابل کاخ سفید ، پرچم این کشور را را آتش زدند و ترامپ در حالی که در مقابل تعداد اندکی از مردم سخنرانی می کرد در برابرش شیشه ضد گلوله قرار داده بود.

 وی اظهار داشت: همچنین در اسراییل نیز شاهد تظاهرات اعتراض آمیز مردم در خیابان ها بودیم که این بیانگر شکست ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کسب محبوبیت خود است زیرا او هفت تریلیون دلار در خاورمیانه از سرمایه مردم آمریکا را خرج کرد تا بتواند خاورمیامه و دنیا را با خود همراه کند و صاحب محبوبیت و قدرت شناخته شود اما مردم از ذات شیطان صفت و منافع طلب او آگاه شدند و دست به تظاهرات زدند.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: این نخستین بار است که پرچم آمریکا را مقابل کاخ سفید آتش می زنند و این بیانگر همه حکومت آمریکا و نه تنها ترامپ است زیرا این کشور پایه های سیاسی اش بر اساس ظلم است و مردم ان را قبول ندارند.

حجت الاسلام ملکی ادامه داد: آتش زدن پرچم یعنی آتش زدن هویت آن کشور این یعنی که مردم آن حکومت را قبول ندارند و پیش بینی آن به سمت زوال است.

وی ادامه داد: پیش بینی رهبر معظم انقلاب این بود که تا ۲۵ سال آینده شاهد نابودی و متلاشی شدن رژیم غاصب اسرائیل خواهیم بود و امروز اعتراض در درون این کشور نشان گر اختلاف است زیرا سرزمینی را غصب کرده اند که امروز شاهد متلاشی شدن آن هستیم.

وی اضافه کرد: این درس بزرگی برای ما و جوانان کشورمان است که کشوری مانند آمریکا که اولین کسانی بوده اند که دم از حقوق بشر می زدند امروز خود شاهد نابودی این کشور هستیم زیرا اساس این حکومت دروغ است و تاریخ خواهد نوشت که چه جنایات و کشتارهای بی رحمانه ای از سوی این حکومت صورت گرفته است.

به گفته وی، امروز جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است که اسلام به معنای واقعی را اجرا می کند و به دنبال عزت و کرامت انسانی است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.