فرماندار تالش روز شنبه در آئین زنگ انقلاب در مدرسه خاتم الانبیا این شهرستان اظهار کرد: آزادی و استقلال از دستاوردهای مهم انقلاب ایران است و کشور ما در سایه انقلاب اسلامی از سلطه استکبار رها شده و به یکی از کشورهای مستقل و تاثیرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده است.

سید عیسی مهدوی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود موانع، مشکلات و دشمنی های فراوان از قبیل جنگ ها، ناآرامی ها و تحریم های اقتصادی مردم با وحدت و یکپارچگی توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

فرماندار تالش گفت: در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب اسلامی با وجود توطئه های دشمنان، به برکت انقلاب و در سایه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، ایران از ثبات و امنیت لازم برخوردار است.

گلباران مزار شهدا، دیدار با امام جمعه و خانواده های شاهد، افتتاح نمایشگاه آثار فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان، نمایشگاه عکس و پوستر در مدارس و تماشای فیلم سینمایی با موضوع انقلاب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر برنامه های مسئولان تالش در این شهرستان بود.

به گفته فرماندار تالش ۱۹۲ طرح عمرانی و خدماتی با ۶۳۰ میلیارد ریال اعتبار، بمناسبت ایام الله دهه فجر در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و ۳۲ هزار دانش آموز در ۴۵۰ مدرسه آن به تحصیل علم مشغول هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.