به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در مراسم بزرگداشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار افزود: خبرنگاران اخبار را در کمال دقت و صحت در اختیار جامعه قرار دهند.

وی با اشاره به رسالت خطیر کار خبرنگاری اظهار داشت: خبرنگاران همواره پشتوانه مردمی خود را حفظ کنند زیرا کسی که در میان مردم پشتوانه و محبوبیت نداشته باشد پایدار نخواهد ماند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: خبرنگاران در انتشار اخبار خود از نظرات کارشناسان استفاده کنند و برای بهتر شدن اوضاع جامعه ارائه راهکارهای خوب را به مسئولان نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به شهادت شهید صارمی اضافه کرد: شهادت در راه خداوند هموراه آرزوی اولیای الهی بوده و است.

وی اظهار داشت: ملت ایران عظمت و اقتدار خود در جهان را از شهدا گرفته اند و باید قدر شهید و شهادت در جامعه اسلامی ایران دانسته شود.

وی بیان کرد: مادران و پدران شهدا افتخار ملت ایران هستند زیرا توانسته اند فرزندانی تربیت کنند که در راه ولایت و امامت و انقلاب بزرگترن سرمایه خود را فدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار از خبرنگاران فعال رسانه های مختلف شهرستان بروجرد تجلیل به عمل آمد.

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا در افغانستان به عنوان روز خبرنگار در تقوم کشورمان به ثبت رسیده است.

۷۱۹۰ /۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.