حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی با تبریک دهه مبارک فجر و  گرامیداشت سالروز ورود امام به کشور در سال ۵۷ افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک حادثه برای تغییر رژیم نبود بلکه به یک الگو برای کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی تبدیل شد زیرا در نتیجه پیروزی انقلاب، آمریکا، ایران را به عنوان مطلوبترین شرایط جغرافیایی اقتصادی، اقتصادی و اجتماعی را در جهان از دست داد.

وی اظهار داشت: کشور ما در زمان رژیم طاغوت، ثروت ها و منابع عظیم و ماهیت خود را در جهان از دست داد ولی پیروزی این انقلاب فرهنگی باعث به حرکت درآوردن خیزش هایی در جهان و بیداری اسلامی در بین ملت های مسلمان منطقه شد به طوری که مردم مسلمان کشورهای منطقه، پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

خطیب موقت جمعه قصرشیرین گفت: حاکمیت اسلامی و توجه به کرامت انسان، گسترش خدمات کیفی و ترویج معنویت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ما و سرنگونی نظام شاهنشاهی و مقابله با تهاجم فرهنگی و تفکر غلط غرب است.

حجت الاسلام شامحمدی همچنین با اشاره به تصویب طرح معامله قرن افزود: ترامپ روز به طور رسمی از این طرح آمریکایی و ضدفلسطینی رونمایی کرد که طرح ترامپ در راستای بی ثباتی غرب آسیا است.

وی اظهار داشت: تصویب طرح معامله قرن در راستای برنامه های انتخاباتی ترامپ و بی شرمانه است زیرا در راستای تصویب این طرح مناطقی که محل زندگی فلسطینیان است که به عنوان امتیاز به اسراییل واگذار می شود.

او اضافه کرد: این طرح استکباری ترامپ هم شکست می خورد و ما می بینیم موضع گیری فلسطینی ها و مسلمانان آزاده جهان در مقابل این طرح، بی سابقه و ظالمانه و امتیاز به اسراییل است و این طرح در واقع اشغال کل فلسطین است .

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.